Hírek

Első helyen a JKK marketingesei

Büszkeséggel számolunk be arról, hogy a Járműipari Kutatóközpont két marketing gyakornoka, Bartha Biborka és Rácz Dorottya, a Széchenyi István Egyetem kereskedelem és marketing szakos hallgatói, első helyezést értek el a Flexum Zrt. és a Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar Vezetéstudományi és Marketing Tanszékével való együttműködés keretében.

Egy projektfeladat keretein belül kiváló lehetőségük nyílt a mosonmagyaróvári Termálfürdő részére marketing kampányt készíteni. A verseny célja egy integrált marketingkommunikációs kampány kidolgozása volt, a BTL kommunikációs eszközök meghatározásától egészen a költségterv elkészítéséig. A hallgatók felkészítését támogatta Dr. Keller Veronika a Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar Vezetéstudományi és Marketing Tanszékének munkatársa.  A fürdő részéről Rongits Attila fürdővezető, Szokoli Gabriella gazdasági vezető, és Vizsy Ferenc marketingvezető értékelte a prezentációkat. A zsűri értékelése alapján, az esztétikus látványterv és kreatív, egyben családcentrikus megoldások vezették sikerre a lányokat a feladat során.

Gratulálunk gyakornokainknak az elért eredményért, és további sikereket kívánunk Nekik!